Forum 7 Bełchatowska Drużyna Starszoharcerska "Żywica" Strona Główna 7 Bełchatowska Drużyna Starszoharcerska "Żywica"
"Harcerz wie, że trzeba zawsze wytrwać i przetrwać, by nareszcie zwyciężyć, a nie tracić nadziei i nie mówić przedwcześnie, że wszystko stracone..."
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 7 Bełchatowska Drużyna Starszoharcerska "Żywica" Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz
Zastępowy



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 637
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z CZaTy oczywiście

PostWysłany: Pon 19:58, 26 Lis 2007    Temat postu: REGULAMIN

REGULAMIN

1.Każdy użytkownik FORUM ma obowiązek traktowania innych uczestników dyskusji tak samo, jak sam chciałby być traktowany. Oczekując szacunku, pamiętajmy o okazywaniu go innym.

2.FORUM i system komentarzy nie służy do załatwiania spraw prywatnych - do tego służy mechanizm PW (prywatna wiadomość).

3.Wobec zasad obowiązujących na FORUM wszyscy użytkownicy są równi. Do przestrzegania regulaminu zobowiązani są zwykli użytkownicy, moderatorzy, oraz administrator.

4.W przypadku drobnych odstępstw od obowiązujących zasad, stosowane będzie upomnienie, wraz ze wskazaniem punktu w regulaminie, który został naruszony.

5.Komentarze naruszające regulamin, będą bezpowrotnie usuwane i w następstwie autor otrzyma 1 ostrzeżenie.

6.Użytkownikom łamiącym regulamin co najmniej 3 razy w ciągu okresu 1 miesiąca, administrator ograniczy możliwość pełnego korzystania z FORUM. Ograniczenia te to wyłączenie możliwości pisania komentarzy na okres 2 tygodni. Po tym czasie Użytkownik powrotem otrzymuje pełne prawa Użytkownika, a ostrzeżenia zostają wyzerowane.

7.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę pytać poprzez wysyłanie prywatnej wiadomości do moderatorów lub administratora.

8.Jeżeli ktoś nie zgadza się z decyzjami i działaniami podejmowanymi przez moderatorów lub administratora, powinien skontaktować się bezpośrednio z osobą, co do której poczynań ma zastrzeżenia, i kulturalnie dana sytuacje wyjaśnić.

9.W przypadku usterek i błędów działania FORUM należy je zgłaszać bezpośrednio do administratora.

10.Użytkownicy mogą edytować własne komentarze oraz kasować je o ile nikt na nie jeszcze nie odpisał.

11.Pisanie komentarzy jeden pod drugim przez jednego Użytkownika bądź pisanie nie na temat skutkuje usunięciem bądź sklejeniem komentarzy w jeden i otrzymaniem przez autora 1 ostrzeżenia.

12.Użytkownicy maja możliwość wysyłania PW (prywatnych wiadomości) do innych Użytkowników.

13.Każdy użytkownik posiada własny profil i ma prawo wykorzystywać wszelkie jego funkcjonalności.

14.Użytkownicy mają prawo a nawet obowiązek powiadamiać Administratora i Moderatorów o łamaniu regulaminu czy innych nieprawidłowościach.

15.Każdy użytkownik ma obowiązek przestrzegania regulaminu i podporządkowywania się w ramach forum decyzjom Moderatorów i Administratora.

16.Moderatorzy mają prawo kasowania i moderowania komentarzy Użytkowników. Fakt ten mają obowiązek zgłosić Administratorowi FORUM.

17.Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulamin w sposób szczególnie rygorystyczny, ponieważ ich zadaniem jest dawać przykład innym Użytkownikom.

18.Administrator i Moderatorzy także są Użytkownikami

19.Moderatorzy mają obowiązek czuwać nad porządkiem panującym na FORUM oraz interesować się publikowanymi treściami intensywniej niż zwykli Użytkownicy.

20.Moderatorzy powinni służyć radą i pomocą niedoświadczonym Użytkownikom.

21.Moderatorzy nie powinni nadużywać swojej władzy.

22.Moderatorzy powinni ściśle współpracować z Administratorem.

23.Moderatorzy nie mają obowiązku publicznego tłumaczenia się z podjętych działań, powinni jednak rzetelnie odpowiadać na prywatne wiadomości wysyłane do nich w sprawach dotyczących ich działań na FORUM.

24.Administratorów FORUM jest tylko dwóch i podejmuje ważniejsze decyzje wspólnie z Radą Drużyny, a pozostałe samodzielnie.

25.Administrator posiada najwyższe uprawnienia na FORUM w tym wszelkie uprawnienia Użytkowników i Moderatorów.

26.Administrator ma prawo zablokować wybranym Użytkownikom dostęp do FORUM ale musi jednocześnie podać poważny powód.

27.Użytkownik może się odwoływać od tej decyzji do Rady Drużyny.

28.Administrator może zmieniać skład grup Użytkowników, w szczególności Moderatorów.

29.Administrator może dowolnie modyfikować strukturę całego Forum, w szczególności tworzyć nowe kategorie, zmieniać wygląd FORUM oraz rozszerzać jego funkcjonalności.

30.Administrator ma obowiązek informować o swoich posunięciach wpływających na funkcjonowanie FORUM wszystkich Użytkowników.

31.Administrator powinien starać się podnosić komfort i ułatwiać Użytkownikom korzystanie z FORUM.

32.Bądź profesjonalny i ostrożny w tym co piszesz o i do innych. Zabronione jest obrażanie innych Użytkowników nie może używać słów uznanych powszechnie za obraźliwe. Treści które umieszczasz w komentarzu muszą być przede wszystkim zgodne z PRAWEM HARCERSKIM. Niestosowanie się do tego punktu spowoduje otrzymaniem przez Użytkownika ostrzeżenia.

33.Dbaj o kulturę języka. Dotyczy to zarówno unikania wszelkich wulgaryzmów, jak i dbania o ortografię, gramatykę i interpunkcję. Pamiętaj, że jeden źle postawiony przecinek, może zmienić całkowicie znaczenie zdania. Staraj się pisać językiem jak najbardziej komunikatywnym.

34.Cytując inne osoby, wytnij fragmenty nie dotyczące bezpośrednio problemu. Załączanie całej wypowiedzi na pewno znudzi czytających.

35. Każdy Użytkownik w ciągu 2 tygodni od czasu rejestracji(osoby zarejestrowane od czasu wdrążenia regulaminu w życie) musi obowiązkowo wpisać w podpisie:
-stopień
-imię
-nazwisko
ułatwi nam to komunikacje. Jeśli tego nie uczyni dostanie upomnienie a w ciągu 1 tygodnia od tego dostanie ostrzeżenie.

36.Administratorowi przysługuje prawo do zmiany REGULAMINU ale o tym fakcie musi powiadomić wszystkich Użytkowników drogą meil'ową.

37.Jeśli wynikają jakieś niejasności z REGULAMINU proszę pisać na PW do Administratora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 7 Bełchatowska Drużyna Starszoharcerska "Żywica" Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin